Image
Det entusiastiske australske hold er klar til kamp. Fra venstre: Hanna fra 6. kl., Zenia, 2. kl, Anne, 7. kl., Rebekka, 1. kl., Johan, 4. kl, Gustav, 0. kl., Oliver, 0. kl., Gustav, 4. kl., Rasmus, 5. kl. og Frida, 3. klasse.
Fjorten elever fra 7. og 8. klasse stod i spidsen for afviklingen af Stjærskolens OL.
I fredags mødtes imaginære repræsentanter fra Kina, Australien, Rusland, Jamaica, Spanien, Saudi Arabien, USA og Mexico på Stjærskolen for at dyste ved OL.
Konkurrencedagen var kulminationen på den forgangne uge, hvor eleverne fra 0. til 8. klasse har lært om De Olympiske Lege og om årets værtsby. Det skete i forskellige værksteder på skolen som optakt til sommerens lege i Rio de Janeiro.
Alle elever var fordelt på de otte lande med repræsentanter fra alle klassetrin på hvert hold, hvilket ugen igennem har været en god øvelse i at sammenarbejde på tværs af alder.
Elever i lederrollen
Særligt ved OL-dagen var, at den blev planlagt og gennemført af elever.
Læs hele artiklen og se flere billeder i Galten Folkeblad 14. juni 2016
Del på
I fredags mødtes imaginære repræsentanter fra Kina, Australien, Rusland, Jamaica, Spanien, Saudi Arabien, USA og Mexico på Stjærskolen for at dyste ved OL.
Konkurrencedagen var kulminationen på den forgangne uge, hvor eleverne fra 0. til 8. klasse har lært om De Olympiske Lege og om årets værtsby. Det skete i forskellige værksteder på skolen som optakt til sommerens lege i Rio de Janeiro.
Alle elever var fordelt på de otte lande med repræsentanter fra alle klassetrin på hvert hold, hvilket ugen igennem har været en god øvelse i at sammenarbejde på tværs af alder.
Elever i lederrollen
Særligt ved OL-dagen var, at den blev planlagt og gennemført af elever.
Læs hele artiklen og se flere billeder i Galten Folkeblad 14. juni 2016