Vejret har hidtil været med arrangørerne bag sommerkoncerterne på Torvet.
»Nøøøj vi havde godt vejr til sommerkoncerten med The A-side. Omkring 200 gæster indtog Torvet og sikke dejlige rammer, lige midt i solnedgangen. Vi siger tak for musikken,« lyder det fra Tove Severinsen.
Torsdag i indeværende uge byder man velkommen til det lokale band “Second Hand”.
»Dem havde vi en aftale med sidste år, men måtte aflyse på grund af vejret. Nu håber vi på solrigt og tørt vejr på torsdag, så vi kan få fornøjelsen. De byder på pop- og rock-musik fra 60'erne og 70'erne. Bl.a. lover de musik af John Mogensen og Shu-bi-dua. Vi håber på, at vores trofaste oplagte publikum finder vej til Torvet. Og vejrudsigten lover varmt sommervejr. Så paraplyen skal skiftes ud med solcreme,« anbefaler Tove Severinsen.
De spilleglade musikere i Second Hand har spillet sammen i cirka fire år.
