Image
Det ser lidt anderledes ud,
når man får serveret en
fransk hotdog eller en burger
fra Time Outs nye serie
"Minimum". Og smags-
oplevelserne er også anderledes og tages meget positivt imod
af kunderne.
når man får serveret en
fransk hotdog eller en burger
fra Time Outs nye serie
"Minimum". Og smags-
oplevelserne er også anderledes og tages meget positivt imod
af kunderne.
Efterspørgsel på sundere fastfood imødekommes af Time Out pølsevognen på Klank.
Nøglehulsmærkede pølser samt burgere med masser af fibre og mindre fedt. Det lyder ikke som det typiske bud på fastfood.
Nyheden kommer fra pølsevognen Time Out ved tankanlægget på Klank, der har tilføjet et sundere tilbud på menukortet i form af en række produkter, hvor der er skåret ned på fedt og salt og skruet op for fibre og mæthedsfølelse.
- Det er et supplement til vores sædvanlige menukort tænkt til de kunder, der efterspørger fedtfattigt mad. Og dem er der mange af - både kvinder og mænd, oplyser Jørgen Kristensen, forpagter af Time Out pølsevognen på Klank.
- Jeg synes det er spændende. Og så er det samtidig vigtigt, at vi alle gør noget for, at vi kan få lidt mindre fedt i hverdagen, mener Jørgen Kristensen.
Tulip Time Out vil med nyhederne på menukortet gøre det muligt for kunderne at vælge sundt. Serien »Minimum« består af en fedtreduceret burger, en fransk hotdog, en hotdog, to typer baguettes samt en børnemenu, hvor fællesnævneren er, at fedtindholdet er mellem 58 og 63 procent mindre end normalt samtidig med at der er skruet op for fiberindholdet.
Den lokale Time Out har haft de "grovere" nyheder på menuen i en uges tid og kunderne har taget rigtig godt imod dem.
- Folk er generelt meget overraskede og meget positive, fortæller Jørgen Kristensen, der tror på de nye produkter.
jlc
Del på
Nøglehulsmærkede pølser samt burgere med masser af fibre og mindre fedt. Det lyder ikke som det typiske bud på fastfood.
Nyheden kommer fra pølsevognen Time Out ved tankanlægget på Klank, der har tilføjet et sundere tilbud på menukortet i form af en række produkter, hvor der er skåret ned på fedt og salt og skruet op for fibre og mæthedsfølelse.
- Det er et supplement til vores sædvanlige menukort tænkt til de kunder, der efterspørger fedtfattigt mad. Og dem er der mange af - både kvinder og mænd, oplyser Jørgen Kristensen, forpagter af Time Out pølsevognen på Klank.
- Jeg synes det er spændende. Og så er det samtidig vigtigt, at vi alle gør noget for, at vi kan få lidt mindre fedt i hverdagen, mener Jørgen Kristensen.
Tulip Time Out vil med nyhederne på menukortet gøre det muligt for kunderne at vælge sundt. Serien »Minimum« består af en fedtreduceret burger, en fransk hotdog, en hotdog, to typer baguettes samt en børnemenu, hvor fællesnævneren er, at fedtindholdet er mellem 58 og 63 procent mindre end normalt samtidig med at der er skruet op for fiberindholdet.
Den lokale Time Out har haft de "grovere" nyheder på menuen i en uges tid og kunderne har taget rigtig godt imod dem.
- Folk er generelt meget overraskede og meget positive, fortæller Jørgen Kristensen, der tror på de nye produkter.
jlc