Image
Barbara Kogh, Harlev IK (tv.) og Pia Crone Madsen, Harlev Basket var forleden i Eurospar i Harlev i et behageligt ærinde. De skulle afhente butikkens sponsorat som er optjent via OK kundekort.
Velfungerende sponsorsamarbejde i Harlev
»Det er vigtigt at støtte de lokale foreninger,« siger Euro-spar-købmand Henrik Clausen om baggrunden for, at han igen i år har valgt at doble sponsoratet fra OK op.
Således kan Harlev Basket, Harlev IK og KFUM spejderne i Harlev hver se frem til at modtage 6451 kroner til klubkassen.
Halvdelen af beløbet har de lokale OK-kortholdere været med til at tilvejebringe. Der er nemlig tale om et ørebeløb for hver liter brændstof, som i det forløbne år er tanket hos OK-anlægget ved Eurospar i Harlev.
»Folk i lokalområdet er meget loyale. Den procentvise udnyttelse af kundekortene ligger hos os langt over landsgennemsnittet,« bemærker Henrik Clausen.
Masser af formål
I enhver aktiv forening er der altid brug for en økonomisk håndsrækning.
»Vi skal måske have indkøbt nyt klubtøj til børnene, eller arrangere en træningscamp for dem. I klubben er vi i gang med at starte nano-basket for spillere helt ned til 3-4 år og der skal gerne følge lidt tøj og drikkeflasker med,« siger Pia Crone Madsen om nogle af de formål sponsoratet kan understøtte i Harlev Basket.
Hjælpen går i øvrigt også den anden vej når behovet er der.
»Har vi en eller anden aktivitet, senest i forbindelse med uddeling af æbleskiver ved juletræstændingen, så stiller klubberne straks med 6-8 mand,« siger Henrik Clausen om sponsorsamarbejdet.
Del på
»Det er vigtigt at støtte de lokale foreninger,« siger Euro-spar-købmand Henrik Clausen om baggrunden for, at han igen i år har valgt at doble sponsoratet fra OK op.
Således kan Harlev Basket, Harlev IK og KFUM spejderne i Harlev hver se frem til at modtage 6451 kroner til klubkassen.
Halvdelen af beløbet har de lokale OK-kortholdere været med til at tilvejebringe. Der er nemlig tale om et ørebeløb for hver liter brændstof, som i det forløbne år er tanket hos OK-anlægget ved Eurospar i Harlev.
»Folk i lokalområdet er meget loyale. Den procentvise udnyttelse af kundekortene ligger hos os langt over landsgennemsnittet,« bemærker Henrik Clausen.
Masser af formål
I enhver aktiv forening er der altid brug for en økonomisk håndsrækning.
»Vi skal måske have indkøbt nyt klubtøj til børnene, eller arrangere en træningscamp for dem. I klubben er vi i gang med at starte nano-basket for spillere helt ned til 3-4 år og der skal gerne følge lidt tøj og drikkeflasker med,« siger Pia Crone Madsen om nogle af de formål sponsoratet kan understøtte i Harlev Basket.
Hjælpen går i øvrigt også den anden vej når behovet er der.
»Har vi en eller anden aktivitet, senest i forbindelse med uddeling af æbleskiver ved juletræstændingen, så stiller klubberne straks med 6-8 mand,« siger Henrik Clausen om sponsorsamarbejdet.